Me Me Me Me Me Me

dinsdag 3 juni 2014

Croque Madame

Een heel eenvoudig, maar lekker gerecht! Dit om aan te tonen dat FODMAPs niet saai en altijd erg gezond hoeven te zijn.


Croque madame, gemaakt met speltbrood. Dit is voor mij even lekker als met gewoon toastbrood. Bovendien zijn harde kazen toegelaten in het FODMAP dieet en kan je die dus gewoon tussen je croque leggen! Altijd leuk is wat extra groenten garnituur om je gerecht wat minder saai te maken en bovendien voldoende voedingsstoffen binnen te spelen!

Smakelijk!

----------------------------------------------------------------------------------------

A very simple but tasty dish! This is to show that FODMAPs are not boring! 

You can make toast with gluten-free bread and an egg. For me this is just as good as with toast bread. Fortunately, hard cheeses are allowed in the FODMAP diet and you can simple use it to make your toast! It's also very tasty if you add some vegetables like salade, tomato and cucumber. They make your dish less boring and you add some healthy nutrients! 

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten