Me Me Me Me Me Me

dinsdag 3 juni 2014

Crumble van rode vruchten

Dan presenteer ik hier mijn eerste recept: crumble van rode vruchten!



Deze was zeer gemakkelijk om te maken en heel het gezin heeft hiervan gesmuld!

Ingrediƫnten:

Noot: door de glutenvrije bloem kan het zijn dat je crumble iets minder "kruimelachtig" is.

Bon appetit!

------------------------------------------------------------------------------------------

Here you go, my first recipe: crumble from red fruit!
This was very easy to make and the whole family really liked it!



Enjoy!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit, Nathalie! Deze zal ik binnenkort zeker eens uitproberen :)
    Doe zo verder met je blog, heel inspirerend.

    x Yasmine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankuwel, Yasmine! Iedereen hier thuis vond het heel lekker, dus zeker ne aanrader! :D

    x Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen