Me Me Me Me Me Me

vrijdag 6 juni 2014

Havermout pannenkoeken


Gisteren heb ik van een vriendin een erg goede tip gekregen, havermout pannenkoeken! Ik heb het uitgeprobeerd en het is me erg goed bevallen. Het is een mooi alternatief voor brood tijdens het ontbijt of middagmaaltijd. En je kan verschillende soorten fruit toevoegen, om het geheel wat zoeter te maken! Je zit bovendien erg vol van maar 1 pannenkoek!


Ingrediƫnten:

Smakelijk!


---------------------------------------------------------------------------------------------

Yesterday I received a very good tip from a friend of mine, oatmeal pancakes! I tried it and I really liked it! It's a nice alternative for bread. You can add fruits to make the whole thing sweeter. And you've got enough with just one pancake because it's a bit heavy! 



Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten