Me Me Me Me Me Me

dinsdag 8 juli 2014

Wraps


Ik was heel blij toen ik glutenvrije wraps tegenkwam in de bio-winkel! Je kan er verschillende kanten met op. Je kan zowel in de Mexicaanse richting gaan met kip, paprika en kruiden, maar je kan ook kiezen voor een frisse, zomerse wrap met gerookte zalm. Keuze genoeg! Hier een receptje met kip.

Smakelijk!


Ingrediƫnten:


Smakelijk!


--------------------------------------------------------------------------------------------------

I was very happy when I found gluten-free wraps in a bio store! You can use them in different ways. You can go Mexican with chicken, peppers and herbs, but you can also go for a fresh, summery wrap with smoked salmon. Plenty of choice! Here's a recipe with chicken.



Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten