Me Me Me Me Me Me

donderdag 25 september 2014

Belgische steak met frieten en peperroomsaus


Wie had ooit gedacht dat een traditionele Belgische steak met frieten darmvriendelijk zou kunnen zijn? Door gebruik te maken van lactosevrije room om de roomsaus te maken is dit perfect mogelijk! Denk dus niet dat het FODMAP dieet enkel saai en gezond eten inhoud! 


En geef toe... Wat is er nu zaliger dat het pruttelende geluid van frietjes die aan het bakken zijn te horen? :-) 

Smakelijk!






Smakelijk!

------------------------------------------------------------------------------------------

Who would have thought that a traditional Belgian steak with French fries could be gut friendly. By using lactose-free cream it is perfectly possible! So do not think that the FODMAP diet is just boring and healthy! Enjoy! 


Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten