Me Me Me Me Me Me

dinsdag 21 oktober 2014

Rijst met groentjes en curry



Rommelt het ook altijd in je buik na Aziatisch te eten, maar heb je toch eens trek in een Oosters gerecht? Dit kan namelijk ook op een FODMAP vriendelijke manier!
Ik ben aan het experimenteren gegaan en ben tot het volgende gerecht gekomen.
Een rijstschotel met groenten en curry samen met stukjes ananas voor een zoete toets.


Ben je kip beu gegeten? Dan kan je dit gerecht ook altijd combineren met kip of kalkoen! Ook kan je experimenteren met andere groenten en kruiden.


Smakelijk!

Ingrediƫnten:


En zo kan je genieten van een lekker gerecht met een Oosterse toets!


-------------------------------------------------------------------------------

Are you often sick of Asian food, but you still wan to eat an oriental dish? 
It is possible in a FODMAP friendly way! 
I went on experimenting and have come to the next dish. 

A rice dish with vegetables, curry and pineapple for a sweet touch. 


And so you can enjoy a delicious meal with an Oriental touch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten