Me Me Me Me Me Me

zondag 25 januari 2015

Wok with chicken, broccoli and carrots


Broccoli bevat een hoeveelheid fructanen. Het is daarom ook niet toegestaan om een grote portie te eten (max. 100g). Hou je nu echter veel van deze groente, is het ideaal deze te combineren in een wok. Zo is het toch mogelijk om broccoli te eten en ook daarbij ook een volwaardige portie aan groenten binnen te krijgen.


Lekker is om broccoli te combineren met wortelen. Het geeft bovendien ook nog eens een mooi kleurenpallet. Hierbij kan je zowel kip, kalkoen als kalf eten. Mogelijkheden genoeg!

Samen te serveren met rijstnoodels of een portie rijst.




---------------------------------------------------------------------------------------------

Broccoli contains an amount of fructans. Therefore it's not allowed to eat a large portion of it (max. 100g). But  if you love this vegetable, it is ideal to combine it with other vegetables in a wok. So it is possible to eat it and eat enough vegetables as well.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten