Me Me Me Me Me Me

woensdag 18 februari 2015

Tomaat - Mozzarella


Vind jij het soms ook zo vervelend om snacks te vinden? Zeker 's avonds wanneer iedereen met een grote zak chips voor TV zit? Ik ook! Daarom heb ik gezorgd voor een lekker én gezond alternatief!
Het is snel klaar en geeft veel smaak. Het enige wat je nodig hebt is mozzarella, basilicum en tomaat. Je snijdt de tomaat in stukken en leg tussen elk stuk een sneetje mozzarella en een blaadje basilicum. Voor meer smaak kan je ook nog olijfolie, peper en zout toevoegen!

Smakelijk!

--------------------------------------------------------------------------------

Do you sometimes think it so hard to find snacks? Especially at night when everyone's watching TV with a big bag of chips? Me too! Therefore I created a tasty and healthy alternative!
It is quickly done and gives a lot of flavor. All you need is mozzarella, basil and tomato. You cut the tomato into pieces and place between each piece a slice of mozzarella and a basil leaf. For more flavor, you can also add olive oil, add salt and pepper!

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten